голосні читання


Читаю я і вся моя сім’я



Український День родини — відносно молоде свято і відзначаєтся з 2012 року. 
4 липня бібліотекар філіалу № 14 завітала до дитячого садочку № 68.
До цього свята бібліотекар підготувала та провела голосні читання «Читаю я і вся моя сім’я».







Привабити до бібліотеки дошкільнят та привернути увагу батьків до дитячої книжки, саме в цьому віці визначається подальше ставлення дитини до книги і до бібліотеки. Для проведення читань були підібрані казки та оповідання, які прозвучали у виконанні бібліотекаря.





Діти мали змогу самостійно познайомитись з представленими книгами.









На завершення бібліотекар запросила діток прийти до бібліотеки та привести за ручку своїх батьків.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МАЙСТЕРНЯ РАДОСТІ "ЗГОТУЙ МАТУСІ ПОДАРУНОК

ЕКСКУРСІЯ "КНИЖКОВЕ КОРОЛІВСТВО"