ЛИСТІВКА-ПОРАДА "БУТИ ЗДОРОВИМ - ТВІЙ ВАГОМИЙ ВИБІР"

 


7 квітня – Всесвітній день здоров’я. Здоров’я – це найвище благо, дароване людині. Без нього не можна зробити життя повноцінним і щасливим. Проте як часто ми тратимо цей дарунок марно, бездумно забуваючи, що втратити здоров’я легко, а ось повернути його дуже і дуже важко.

Листівка-порада «Бути здоровим – твій вагомий вибір!» від головного бібліотекаря бібліотеки-філіалу №14, яка знайомить своїх читачів із мудрими книжками. Адже мати гарне здоров’я – так круто!

Мірошнікова, В. В., Істоміна, В. В. Людина
Ця енциклопедія розповідає про організм людини, про те, з яких органів і систем він складається. Ви дізнаєтеся про роботу скелетної, м’язової, серцево-судинної, нервової, ендокринної, травної та інших систем організму. Знайдете відповіді на різні питання: що таке гени? Чому в організмі жінок води менше, ніж в організмі чоловіків? З чого складається клітина? Звідки беруться веснянки? Який м’яз є найсильнішим?


Тіло людини
Ця книжка запрошує юного читача в цікаву мандрівку тілом людини. Він дізнається про органи і системи організму, а також знайде поради щодо збереження та зміцнення здоров’я


Медицина
У книзі йдеться про історію медицини, про відомих лікарів, будову людського організму, хвороби та ліки


Махорін, Г. Нариси з історії медицини на Житомирщині
У книзі на основі рідкісних матеріалів розповідається про становлення і подальший розвиток охорони здоров’я на Житомирщині, про видатних і знаних представників благородної професії лікаря


Дочинець, М. Многії літа. Благії літа
Заповіти 104-річного Андрія Ворона – як жити довго та в здоров’ї, щасті і радості

Не чекайте, коли в житті на вас чудом звалиться краса, грація, сила, витривалість. Все це ви повинні створювати власними руками, щоденно. Розпочніть, не відкладаючи, вже сьогодні.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

МАЙСТЕРНЯ РАДОСТІ "ЗГОТУЙ МАТУСІ ПОДАРУНОК

ЕКСКУРСІЯ "КНИЖКОВЕ КОРОЛІВСТВО"